کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

S50 گوشی ضدضربه ای از کاترپیلار

S50 گوشی ضدضربه ای از کاترپیلار

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ کنار همه ی شرکت های بزرگ و صاحب نام تولیدکننده ی گوشی تلفن همراه، شرکت های دیگری هستند که به صورت مستقل یا با همکاری این شرکت ها اقدام به تولید گوشی های هوشمند کرده اند، به عنوان بهترین مثال میتوان از گوگل نام برد که با همکاری برندهای مختلف اقدام به تولید گوشی های مختلف با نام تجاری "نکسوس" کرده است. در این میان شرکت های دیگر هستند که با وجود اینکه حیطه ی فعالیتشان در عرصه ی IT نیست، اقدام به تولید گوشی همراه کرده اند، یکی از این شرکت ها ابرشرکت کاترپیلار است. شرکتی که ما محصولاتش را با نام تجاری CAT به بازار عرضه میکند و حوزه ی فعالتش صنایع پوشاک، کفش، ماشین‌آلات صنعتی و راه‌سازی و ساختمانی است. این شرکت آمریکایی اولین موبایل خود را در سال 2012 میلادی تولید کرده است. گوشی هایی که مخاطبین خاص خود را دارد و در 30 کشور جهان عرضه شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید این شرکت در سال 2014 حدود 10 میلیون گوشی همراه فروخته است ! 


تمرکز اصلی کاترپیلار در تولید گوشی های صنعتی و مقاوم است. این گوشی یک سیم کارته بوده و تنها 185 گرم وزن دارد. تراشه ی آن  Qualcomm MSM8926 Snapdragon 400 Chipset است و به یک پردازنده ی 32 بیتی مجهز شده است. این گوشی مقاوم و صنعتی 8 گیاگابایت حافظه داخلی داشته که نسبت به گوشی های مشابه، ظرفیت قابل توجهی است. رم داخلی 2 گیگابایت و پشتیبانی از حافظه ی جانبی تا حداکثر 64 گیگابایت S50 را به گوشی متفاوتی در ردیف گوشی های صنعتی تبدیل کرده است. این گوشی آمریکایی دارای صفحه نمایشی 4.7 اینچی با رزولوشن HD است و قابلیت دریافت 10 تاچ همزمان را دارد. 
با اینکه هنوز تعداد قابل توجهی از گوشی های میان رده ای شرکت های مطرح از نسل 4G پشتیبانی نمیکنند، کاترپیلار S50 نسل 4G ارتباطات را پشتیبانی میکند، این یک نقطه مثبت فوق العاده برای این گوشی صنعتی تلقی میشود. CAT S50 از جهات دیگر نیز پا به پای گوشی های مطرح حرکت کرده و از Wi-Fi 802.11 و نسل چهارم بلوتوث پشتیبانی میکند. 
کاترپیلار S50 به دروبین 8 مگاپیکسلی و فلش LED مجهز است که به نظر میرسید برای گوشی با کارکرد صنعتی کافی باشد. نرم افزار این گوشی اندروید 4.4 KitKat بوده که امکانات قابل قبولی را به این گوشی میدهد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی، از نوع لیتیوم-یون و با ظرفیت 2630 میلی‌آمپر ساعت است که می تواند بصورت بی سیم هم شارژ شود. 

طبق گواهینامه هایی که کاترپیلار برای این گوشی دریافت کرده، S50 میتواند تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه در آب مقاومت کند. همچنین این گوشی تحمل سقوط از ارتفاع 1.2 متر را دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31857 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/21 تعداد مشاهده: 2510
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر